TikTok حساب های رسانه ای وابسته به دولت را در بیش از 40 کشور دیگر برچسب گذاری می کند
این شرکت رسانه های اجتماعی در جایی که حساب های تحت کنترل یا تحت تأثیر دولت ها را شناسایی می کند، در حال گسترش است. شرکت رسانههای اجتماعی روز چهارشنبه گفت که TikTok اکنون در بیش از 40 بازار جدید، از جمله ایالات متحده، کانادا و بسیاری از اروپا، رسانههای وابسته به دولت را برچسبگذاری […]
این شرکت رسانه های اجتماعی در جایی که حساب های تحت کنترل یا تحت تأثیر دولت ها را شناسایی می کند، در حال گسترش است.
شرکت رسانههای اجتماعی روز چهارشنبه گفت که TikTok اکنون در بیش از 40 بازار جدید، از جمله ایالات متحده، کانادا و بسیاری از اروپا، رسانههای وابسته به دولت را برچسبگذاری میکند. این توسعه یک برنامه آزمایشی است که در بلاروس، روسیه و اوکراین در سال 2022 اجرا می شود.
TikTok گفت سیاست آن این است که به حسابهایی که خروجی تحریریه یا فرآیند تصمیمگیری آنها تحت کنترل یا نفوذ یک دولت است برچسب بزند. این شرکت گفت که این سیاست در تاریخ بعدی حتی بیشتر گسترش خواهد یافت. حساب هایی که به عنوان وابسته به ایالت برچسب گذاری شده اند، فرصتی برای تجدید نظر خواهند داشت.
این اقدام در حالی صورت میگیرد که TikTok با بررسیهای فزایندهای در ایالات متحده مواجه است و چندین دانشگاه، ایالت و دولت فدرال در حال بررسی یا اعمال ممنوعیتهایی علیه این برنامه در برخی دستگاهها هستند.
در اینجا فهرست کامل کشورهایی که سیاست رسانه ای وابسته به دولت TikTok به آنها گسترش می یابد آمده است: افغانستان، ارمنستان، اتریش، آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، کانادا، چین، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، گرجستان، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، مغولستان، هلند، لهستان، پرتغال، جمهوری قبرس، جمهوری مولداوی، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا ، سوئد، تاجیکستان، ترکمنستان، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و ازبکستان.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید