TikTok شروع به مسدود کردن پیوندها به صفحات فروشگاه برنامه از بایوس سازندگان می کند
TechCrunch آموخته است و شرکت تأیید کرده است که TikTok شروع به مسدود کردن پیوندهای فروشگاه های برنامه در بایوس سازندگان کرده است. این بلوک، که تأثیر قابلتوجهی بر معاملات کمپین CPI (هزینه هر نصب) بین سازندگان و برندها خواهد داشت، به راهحلهای پیوند در بیو شخص ثالث مانند Linktree نیز گسترش مییابد. این تغییر […]
TechCrunch آموخته است و شرکت تأیید کرده است که TikTok شروع به مسدود کردن پیوندهای فروشگاه های برنامه در بایوس سازندگان کرده است. این بلوک، که تأثیر قابلتوجهی بر معاملات کمپین CPI (هزینه هر نصب) بین سازندگان و برندها خواهد داشت، به راهحلهای پیوند در بیو شخص ثالث مانند Linktree نیز گسترش مییابد.
این تغییر ابتدا توسط دیوید تسلر، بنیانگذار Sendit مشاهده شد، که در توییتر اظهار داشت که او و دیگران عملکرد را در طیف وسیعی از حسابها آزمایش کردهاند و متوجه شدهاند که پیوندها دیگر برای هدایت کلیکها به اپ استور کار نمیکنند. درعوض، وقتی روی پیوندها کلیک میشود، پیامی با خواندن «عمل انجام نمیشود» نمایش داده میشود.
تسلر همچنین خاطرنشان کرد که به نظر میرسد تنها استثنای این مشکل، حسابهایی هستند که ارتباط تبلیغاتی با TikTok داشتند.
TikTok لینکهای فروشگاه برنامه را مسدود میکند و سازندگان خود را زیر سوال میبرد.
(اطلاعات بیشتر در موضوع) pic.twitter.com/N5q2Hyg2ru
— دیوید تسلر (getdavenow@) 6 مارس 2023
در حالی که TikTok بیانیه رسمی در مورد این تغییر اخیر ارائه نداد، این شرکت تأیید کرد که حسابهای سازنده شخصی دیگر توانایی پیوند به صفحات فروشگاه برنامه را نخواهند داشت. با این حال، آنها می توانند مانند قبل به وب سایت ها پیوند دهند.
در آینده، فقط حسابهای تجاری TikTok میتوانند به صفحات فروشگاه برنامه پیوند داده شوند. هیچ هزینه ای برای این عملکرد وجود نخواهد داشت – به عبارت دیگر، کسب و کارها برای استفاده از این گزینه نیازی به پرداخت برای افزودن پیوند یا موافقت با تبلیغ در پلت فرم ندارند.
علاوه بر این، TikTok میگوید که یک دکمه جدید «دانلود برنامه» را برای استفاده حسابهای تجاری راهاندازی میکند – و این نیز یک محصول تبلیغاتی نیست.
این شرکت معتقد است که این تغییر وضوح بین مشاغل و حساب های شخصی را با متمایز کردن مجموعه ویژگی های آنها بهبود می بخشد. اما این نیز آشکارا فشاری است برای انتقال بیشتر دلارهای تبلیغاتی که امروزه از طریق کمپینها به سمت سازندگان میرود تا مستقیماً به خزانه TikTok بروند. اکنون، کسبوکارهایی که میخواهند کاربران TikTok را به فهرست App Store برنامهشان هدایت کنند، احتمالاً میخواهند حساب خود را با پیوند عملکردی از طریق تبلیغات تبلیغ کنند.
در سالهای اخیر، TikTok تأثیر فزایندهای بر نمودارهای برتر اپ استور داشته است – گاهی اوقات به طور مصنوعی محبوبیت دنیای واقعی برخی از برنامهها را افزایش میدهد، زیرا سیل کاربران TikTok برای نصب برنامه از یک کمپین بازاریابی عجله دارند. این کاربران همیشه فراتر از اولین نصب نمیمانند، اما سرعت دانلودهای جدید برنامه را به نمودارهای برتر ارسال میکند و به دیگران امکان میدهد آن را کشف کنند. با این تغییر، نصبهای مبتنی بر TikTok ممکن است در فروشگاههای برنامه کاهش یابد، زیرا سازندگان نمیتوانند همان نوع کمپینهای قبلی را اجرا کنند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید