Reddit در حال تعطیل کردن کلونهاوس Reddit Talk است
پس از به شهرت رسیدن کلاب هاوس، هر پلتفرمی برای ساختن یک کلون عجله کرد. اما در سال گذشته یا بیشتر، محبوبیت این قالب کمرنگ شده است و شرکت ها در حال تجدید نظر در اولویت های خود هستند. روز چهارشنبه، Reddit اعلام کرد که محصول صوتی زنده خود Reddit Talk را در 21 مارس […]
پس از به شهرت رسیدن کلاب هاوس، هر پلتفرمی برای ساختن یک کلون عجله کرد. اما در سال گذشته یا بیشتر، محبوبیت این قالب کمرنگ شده است و شرکت ها در حال تجدید نظر در اولویت های خود هستند. روز چهارشنبه، Reddit اعلام کرد که محصول صوتی زنده خود Reddit Talk را در 21 مارس – دو سال پس از راهاندازی، تعطیل میکند.
این شرکت گفت که باید قبل از گنجاندن صدا در پلتفرم خود “کار مهمی” انجام دهد. این اساساً به این معنی است که Reddit تمرکز خود را روی ایجاد جستجوی بهتر و یک فید به سبک TikTok برای کشف ویدیو تغییر داده است. در مصاحبه اخیر در پادکست Decoder، مدیر ارشد محصولات شبکه اجتماعی Pali Bhat گفت که بیش از 500 میلیون نفر ماهانه از Reddit بازدید می کنند. اما این شرکت می خواهد از طریق این ویژگی های جدید پلتفرم را برای افراد بیشتری باز کند.
برنامه اولیه ما این بود که تا زمانی که روی این موضوع کار میکردیم، تاک را حفظ کنیم. متأسفانه، فروشنده صوتی شخص ثالثی که برای Talk استفاده می کنیم، سرویس خود را خاموش می کند. به عبارت دیگر، منابع مورد نیاز برای زنده نگه داشتن Talk در طول این انتقال به طور قابل توجهی افزایش یافته است.» Reddit در یک پست گفت.
Reddit Talk تا 21 مارس در دسترس خواهد بود و کاربران می توانند گفتگوها را تا 1 ژوئن دانلود کنند – اما فقط در صورتی که گفتگوها بعد از 22 سپتامبر میزبانی شوند. این احتمالاً از هزینه های بالای ذخیره سازی جلوگیری می کند.
با این غروب خورشید، این شرکت همچنین صفحه «اکنون اتفاق میافتد» را میبندد که به کاربران امکان میدهد مکالمات فعال در زمان واقعی را بررسی کنند.
این شبکه اجتماعی برای اولین بار Reddit Talk را در آوریل 2021 راه اندازی کرد. سال گذشته، نسخه وب این محصول را راه اندازی کرد و حتی ویژگی هایی مانند کشف بهبود یافته و صفحه صدا را معرفی کرد.
Reddit تنها پلتفرمی نیست که در استراتژی صوتی زنده خود تجدید نظر می کند. سال گذشته، Spotify یک صندوق سازندگان را برای مکالمات بلادرنگ تعطیل کرد و به تولید چندین نمایش پایان داد. در ماه اکتبر، آمازون مشاغل Amp را کاهش داد، برنامه ای که برای تقویت رادیو زنده راه اندازی کرده بود. بر اساس گزارش Business Insider که در نوامبر منتشر شد، حتی محبوبیت Clubhouse پرچمدار صوتی زنده کاهش یافته است، به طوری که این برنامه فقط 200000 کاربر فعال ماهانه ماهانه را ثبت می کند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید