ChatGPT به سرویس مدیریت شده مبتنی بر Azure مایکروسافت می آید

ChatGPT، فناوری چت ربات ویروسی و مبتنی بر هوش مصنوعی OpenAI، اکنون در بستهای مناسبتر برای سازمان در دسترس است. مایکروسافت امروز اعلام کرد که ChatGPT عموماً از طریق سرویس Azure OpenAI در دسترس است، پیشنهادی کاملاً مدیریت شده و متمرکز شرکتی که برای دسترسی کسبوکارها به فناوریهای OpenAI با ویژگیهای حاکمیتی و انطباق اضافی
ChatGPT، فناوری چت ربات ویروسی و مبتنی بر هوش مصنوعی OpenAI، اکنون در بستهای مناسبتر برای سازمان در دسترس است.
مایکروسافت امروز اعلام کرد که ChatGPT عموماً از طریق سرویس Azure OpenAI در دسترس است، پیشنهادی کاملاً مدیریت شده و متمرکز شرکتی که برای دسترسی کسبوکارها به فناوریهای OpenAI با ویژگیهای حاکمیتی و انطباق اضافی طراحی شده است. مشتریانی که قبلاً باید «مشتریان و شرکای مدیریت شده مایکروسافت» باشند، میتوانند برای دسترسی ویژه در اینجا درخواست دهند.
ChatGPT به طیف دیگر سیستمهای توسعهیافته OpenAI میپیوندد که قبلاً از طریق سرویس Azure OpenAI ارائه شدهاند، از جمله GPT-3.5 تولیدکننده متن، Codex تولیدکننده کد و DALL-E 2 تولیدکننده تصویر. مایکروسافت رابطه کاری نزدیکی با OpenAI دارد. با سرمایهگذاری میلیاردی روی استارتآپ و امضای قراردادی انحصاری برای تجاریسازی تحقیقات هوش مصنوعی OpenAI.
ظاهراً سود سهام پرداخت می کند. مایکروسافت امروز گفت که بیش از 1000 برند در سرویس OpenAI Azure ثبت نام کرده اند.
طعم سرویس Azure OpenAI ChatGPT با قیمت 0.002 دلار به ازای هر 1000 توکن یا حدود 750 کلمه، با صدور صورتحساب برای استفاده از ChatGPT از 13 مارس شروع می شود. (ChatGPT متن خام را مصرف می کند که به عنوان یک سری توکن نشان داده می شود؛ کلمه “فوق العاده” تقسیم می شود. به عنوان مثال، به نشانههای «fan»، «tas» و «tic».) این همان قیمت ChatGPT API متمرکز بر توسعهدهنده است که در 1 مارس راهاندازی شد.
اریک بوید، مدیر عامل پلتفرم هوش مصنوعی در مایکروسافت، در یک پست وبلاگی اشاره کرد که مشتریان سرویس OpenAI Azure میتوانند پاسخهای ChatGPT را برای “همسویی با سازمان خود” پیکربندی کنند. این یک پیام مهم است زیرا کاربران توانستهاند ChatGPT را وادار کنند تا به سؤالات به روشهای نژادپرستانه و جنسیتی پاسخ دهد، حقایق را بدون افشای این کار ابداع کند و برخی از پادمانهای سطح بالا را دور بزند.
«توسعهدهندگان میتوانند تجربیات سفارشی [با پشتیبانی از ChatGPT] را مستقیماً در برنامههای خود ادغام کنند، از جمله تقویت رباتهای موجود برای رسیدگی به سؤالات غیرمنتظره، جمعبندی مکالمات مرکز تماس برای فعال کردن سریعتر پشتیبانی مشتری، ایجاد نسخه تبلیغاتی جدید با پیشنهادات شخصی، خودکارسازی پردازش ادعاها و موارد دیگر. بوید نوشت.
علیرغم جنبه های مشکل ساز ChatGPT، جذب سریع بوده است. OpenAI هنوز اعداد استفاده از API را ارائه نکرده است، اما از دسامبر، برنامه ChatGPT که با مصرفکننده مواجه است، بیش از 100 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است. برندهایی از جمله Snap و Quizlet آن را در پلتفرم های مربوطه خود ادغام کرده اند – یا قصد دارند به زودی ادغام کنند. برای مثال، Instacart میگوید از ChatGPT برای ایجاد Ask Instacart استفاده میکند، ابزاری که به مشتریان اینستاکارت اجازه میدهد تا پاسخهای «قابل خرید» را با اطلاعات محصول از شرکای خردهفروشی شرکت دریافت کنند. و Office Depot در حال ساخت یک ربات گفتگوی مبتنی بر ChatGPT برای پشتیبانی از چندین واحد تجاری داخلی خود، به ویژه در HR است.
بهنظر میرسد که افراد شرکتکننده بهویژه آن را پذیرفتهاند، که برای راهاندازی سرویس OpenAI Azure خبر خوبی است. طبق گزارشی از Fishbowl که از متخصصان شرکت هایی مانند بانک آمریکا، آمازون و مک کینزی نظرسنجی کرد، تقریباً 30 درصد گفتند که از ChatGPT برای کمک به کارهای مرتبط با کار مانند بازاریابی و تبلیغات، برنامه نویسی، مشاوره، حسابداری و درس دادن.
با این حال، برخی از کارفرمایان مخالفت هایی داشته اند. Wells Fargo یکی از چندین شرکتی است که بنا به گزارشها محدودیتهای استفاده را بر روی ChatGPT به دلیل نگرانیهای مربوط به بهرهوری و انطباق اعمال کرده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0