تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 می 2024 - 6:44
کد خبر : 5078

آمار فروش جهانی تبلت‌ها در فصل اول 2024 منتشر شد؛ اپل همچنان در صدر به دنبال تغییرات

آمار فروش جهانی تبلت‌ها در فصل اول 2024 منتشر شد؛ اپل همچنان در صدر به دنبال تغییرات

“آمار جدید: اپل در سه‌ماهه اول 2024 بزرگ‌ترین فروشنده تبلت جهان، سامسونگ در رتبه دوم” “آمار جدید منتشر شده نشان می‌دهد که اپل در ابتدای سال 2024 با فروش بیش از هفتصد و نود و نه میلیون تبلت، بزرگ‌ترین فروشنده تبلت در جهان بوده است. سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفته و هواوی در رتبه

“آمار جدید: اپل در سه‌ماهه اول 2024 بزرگ‌ترین فروشنده تبلت جهان، سامسونگ در رتبه دوم”

“آمار جدید منتشر شده نشان می‌دهد که اپل در ابتدای سال 2024 با فروش بیش از هفتصد و نود و نه میلیون تبلت، بزرگ‌ترین فروشنده تبلت در جهان بوده است. سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفته و هواوی در رتبه سوم قرار دارد. همچنین باید توجه داشت که برندهای چینی مانند شیائومی نیز رشد قابل‌توجهی داشته‌اند.”

“مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد که فروش اپل و سامسونگ در سه‌ماهه اول 2024 کاهش یافته است، اما برندهای چینی توانسته‌اند فروش خود را افزایش دهند.”

“با توجه به آمار شرکت IDC، اپل با فروش حدود ده میلیون آیپد و سهم بازار 32 درصدی رتبه اول را به خود اختصاص داده است. این میزان فروش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است، اما منتظران انتشار دو آیپد پرو جدید و دو آیپد ایر جدید با تراشه‌های M4 و M2 هستند.”

“سامسونگ در رتبه دوم جهانی قرار دارد با فروش 6.7 میلیون تبلت و سهم بازار 21.7 درصدی. این شرکت نسبت به سه‌ماهه اول سال گذشته کاهشی حدود 5.8 درصدی در فروش تبلت خود داشته است.”

آمار فروش جهانی تبلت‌ها در فصل اول 2024 منتشر شد؛ اپل همچنان در صدر به دنبال تغییرات

سامسونگ در چند ماه گذشته چهار مدل تبلت مقرون‌به‌صرفه را عرضه کرده است، این مدل‌ها شامل گلکسی تب A9، گلکسی تب A9 پلاس، گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE پلاس بودند. همچنین، در سه ماه ابتدایی سال 2024، مدل گلکسی تب S6 Lite را وارد بازار کرد. بنابراین، بیشتر تبلت‌های اخیر سامسونگ به دسته مدل‌های مقرون‌به‌صرفه تعلق داشتند.

پس از اپل و سامسونگ، هواوی بیشترین فروش تبلت را داشت. با رشد 43.6 درصدی، این شرکت موفق به فروش 2.9 میلیون تبلت شده و سهم بازار 9.4 درصدی را به دست آورد (احتمالاً بیشترین فروش این برند در چین بوده است). لنوو نیز با فروش 2.1 میلیون تبلت، سهم بازار خود را به 7 درصد افزایش داد. شیائومی با رشد 92.6 درصدی، به فروش 1.8 میلیون تبلت و سهم بازار 5.9 درصدی دست یافت.

به‌طور کلی، بازار تبلت‌ها در سه‌ماهه اول 2024 با رشد ناچیز 0.5 درصدی بهبود یافته است و بیش از 30.8 میلیون تبلت در سراسر جهان فروخته شده است. سایر برندها نیز 24 درصد از کل فروش تبلت‌ها را در این بازه زمانی به خود اختصاص داده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.