تاریخ انتشار : شنبه 25 می 2024 - 9:52
کد خبر : 5466

شبیه‌سازی صدای کاربر در پاسخ به تماس‌ها توسط هوش مصنوعی در اپلیکیشن Truecaller

شبیه‌سازی صدای کاربر در پاسخ به تماس‌ها توسط هوش مصنوعی در اپلیکیشن Truecaller

قابلیت جدید Truecaller: پاسخ خودکار به تماس‌ها با صدای خودتان کاربران اپلیکیشن Truecaller اکنون می‌توانند نسخه‌ای مجازی از صدای خود را ایجاد کنند که به طور خودکار به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد. این قابلیت با همکاری مایکروسافت و استفاده از فناوری‌های این شرکت ممکن شده است. نحوه عملکرد پاسخ خودکار در Truecaller Truecaller، یکی از

قابلیت جدید Truecaller: پاسخ خودکار به تماس‌ها با صدای خودتان

کاربران اپلیکیشن Truecaller اکنون می‌توانند نسخه‌ای مجازی از صدای خود را ایجاد کنند که به طور خودکار به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد. این قابلیت با همکاری مایکروسافت و استفاده از فناوری‌های این شرکت ممکن شده است.

نحوه عملکرد پاسخ خودکار در Truecaller

Truecaller، یکی از برنامه‌های محبوب در زمینه تشخیص و مسدودسازی تماس‌های ناخواسته و تبلیغاتی، اکنون ویژگی جدیدی را معرفی کرده است. کاربران می‌توانند با استفاده از دستیار هوش مصنوعی این برنامه، نسخه‌ای مجازی از صدای خود را بسازند که به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد. این ویژگی با همکاری Azure AI Speech مایکروسافت توسعه یافته و از کلیپ‌های ضبط شده برای تشخیص و تقلید صدای کاربر استفاده می‌کند.

رافائل میمون، یکی از مدیران Truecaller، در وبلاگ خود نوشته است که استفاده از هوش مصنوعی و صدای کاربر برای پاسخ به تماس‌ها می‌تواند حس آشنایی و راحتی در مخاطب ایجاد کند و روش‌های جدیدی برای تعامل با دستیارهای صوتی فراهم سازد. دستیار هوش مصنوعی این برنامه می‌تواند تماس‌های دریافتی را پایش کرده و با مخاطب تعامل کند تا علت تماس را جویا شود. سپس کاربر می‌تواند علت تماس را روی صفحه گوشی خود ببیند و تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد خود پاسخ دهد یا از قابلیت پاسخ خودکار توسط هوش مصنوعی استفاده کند.

شبیه‌سازی صدای کاربر در پاسخ به تماس‌ها توسط هوش مصنوعی در اپلیکیشن Truecaller

دستیار هوش مصنوعی در اپلیکیشن Truecaller

دستیار هوش مصنوعی در اپلیکیشن Truecaller تنها در کشورهای خاصی فعال است و همه کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. این دستیار برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و از آن زمان به‌طور مداوم قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به آن افزوده می‌شود. کاربران قبلاً می‌توانستند از بین چند صدای پیش‌فرض، یکی را برای دستیار انتخاب کنند؛ اما اکنون می‌توانند با ضبط یک کلیپ صوتی کوتاه، صدای خود را برای دستیار شبیه‌سازی کنند.

مایکروسافت پیش‌تر نمونه‌هایی از کاربرد سرویس Azure AI Speech را نشان داده بود که برای شخصی‌سازی دستیار صوتی استفاده شده است. این ویژگی تنها در موارد خاصی ارائه می‌شود تا از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری شود. همچنین، واترمارک صوتی به‌طور خودکار به پاسخ‌های دستیار افزوده می‌شود تا مخاطب بداند که با یک دستیار مجازی صحبت می‌کند.

برای رعایت قوانین و مقررات حریم خصوصی، کاربران باید موافقت خود را برای ضبط مکالمات اعلام کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.