تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 9:23
کد خبر : 4212

رئیس‌جمهور آمریکا به جریان تیک‌تاک پیوست

رئیس‌جمهور آمریکا به جریان تیک‌تاک پیوست

کمپین انتخاباتی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، به دنبال جذب کاربران جوان به شبکه اجتماعی تیک تاک رفته است. با این حال، این اقدام موجب نگرانی برخی مقامات ارشد آمریکایی شده است زیرا تیک تاک متعلق به شرکت چینی بایت‌دنس است. در سال 2022، بایدن قانونی را امضا کرده بود که به موجب آن، اکثر دستگاه‌های

کمپین انتخاباتی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، به دنبال جذب کاربران جوان به شبکه اجتماعی تیک تاک رفته است. با این حال، این اقدام موجب نگرانی برخی مقامات ارشد آمریکایی شده است زیرا تیک تاک متعلق به شرکت چینی بایت‌دنس است. در سال 2022، بایدن قانونی را امضا کرده بود که به موجب آن، اکثر دستگاه‌های دولتی از استفاده از این اپلیکیشن منع شده بود.

بر اساس گزارش گاردین، جو بایدن در حین روند مسابقه «سوپر بول»، حساب کاربری جدیدی در تیک تاک ایجاد کرده و در ویدیویی درباره این مسابقه صحبت کرده است. اما راه‌اندازی این کمپین در تیک تاک باعث نگرانی‌هایی درباره امنیت ملی شده است. برخی از قانون‌گذاران آمریکایی به دلیل نگرانی از اینکه دولت چین ممکن است به داده‌های کاربران دسترسی داشته باشد یا بر آنچه که مردم در این اپلیکیشن می‌بینند تأثیر بگذارد، خواستار ممنوعیت آن شده‌اند.
تیک تاک هم اعلام کرده که داده‌های کاربران آمریکایی را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد و اقدامات اساسی برای حفظ حریم خصوصی کاربران خود انجام داده است.

رئیس‌جمهور آمریکا به جریان تیک‌تاک پیوست

کمپین انتخاباتی جو بایدن در تیک تاک

«مایکل هاپکینز»، که در کمپین‌های انتخاباتی «باراک اوباما» و «هیلاری کلینتون» کار می‌کرد، گفت که بسیاری از دموکرات‌ها با توجه به نگرانی‌های امنیتی داده‌ها، در استفاده از تیک تاک برای ارتباط با رأی‌دهندگان مردد بوده‌اند. او گفت که نامزدها باید با این واقعیت روبه‌رو شوند که این اپلیکیشن بستری است که در آن می‌توانند به مردم با هر جمعیتی دسترسی پیدا کنند.

تیک تاک ماه گذشته اعلام کرد که درحال‌حاضر 170 میلیون آمریکایی از این پلتفرم استفاده می‌کنند، این رقم در سال گذشته میلادی 150 میلیون نفر بود. با توجه به این رقم بزرگ، نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا هرچقدر هم که محافظه‌کار باشند، مسلماً از این پلتفرم برای ارتباط با طیف جوان‌تر رأی‌دهندگان استفاده می‌کنند.

تا به حال، کمپین جو بایدن از شخصیت‌های مشهور و افراد تأثیرگذار برای انتقال پیام‌های سیاسی به جمعیت جوان‌تر استفاده کرده است. این ارتباط با جمعیت جوان برای بایدن بسیار حیاتی است، زیرا او 81 ساله است و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که 75 درصد از افرادی که در ماه نوامبر 2024 رأی می‌دهند، معتقدند که او برای ریاست‌جمهوری خیلی پیر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.