استفاده از ویژگی “ریلز آزمایشی” در اینستاگرام به نظر میرسد در حال پیشرفت است
استفاده از قابلیت جدید “تست ریلها” در اینستاگرام، به تولیدکنندگان محتوا امکان میدهد ویدیوهای خود را منتشر کنند، اما بدون اینکه برای فالوورهای خود نمایش داده شوند. این ویژگی، به کاربران این امکان را میدهد که محتوای خود را با افرادی که آنها را دنبال نمیکنند به اشتراک بگذارند و از بازخوردهای آنها بهرهمند شوند. […]
استفاده از قابلیت جدید “تست ریلها” در اینستاگرام، به تولیدکنندگان محتوا امکان میدهد ویدیوهای خود را منتشر کنند، اما بدون اینکه برای فالوورهای خود نمایش داده شوند. این ویژگی، به کاربران این امکان را میدهد که محتوای خود را با افرادی که آنها را دنبال نمیکنند به اشتراک بگذارند و از بازخوردهای آنها بهرهمند شوند. این ابزار به سازندگان محتوا اطلاعاتی ازجمله تعداد نمایش، لایک، نظرات و اشتراکگذاری ویدیو را نمایش میدهد تا آنها بتوانند بهترین تصمیم را در مورد انتشار یا بایگانی محتوای خود بگیرند.
قابلیت “Trial Reels” ممکن است نسخه تکمیلشده “Experiment Mode” در اینستاگرام باشد. این قابلیت به سازندگان محتوا اجازه میدهد ویدیوهایی را بنویسند که برای فالوورها نمایش داده نمیشود. این برنامه احتمالاً نسخه پیشرفتهتر از ویژگی “Experiment Mode” است.
با این وجود، اگر این قابلیت بهطور عمومی عرضه شود، ممکن است تغییراتی در آن اعمال شود. اینستاگرام تاکنون به طور رسمی در مورد این قابلیت اظهارنظر نکرده است.
یکی از سخنگویان متا (صاحب اینستاگرام) اعلام کرده است: “ما همیشه به دنبال راههایی برای بهبود تعامل سازندگان محتوا با کاربران در اینستاگرام هستیم، اما در حال حاضر هیچ تصمیمی برای اشتراکگذاری وجود ندارد.”
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید